624 uygun sonuç bulundu

gönderen Entropi
07 Nis 2017, 07:52
Forum: Kazandırdıklarımız
Başlık: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 15702

Re: Ynt: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ

Harikasın Ömer. Öğrencilerimizden aldığım güzel haberlere bir yenisi daha. Ne mutlu bizlere. Tebrik ediyorum seni de. Başarılarının devamını diliyorum. Teşekkürler hocam. 2011 yılında ilk tanışmamız 3 yıl sonra sizlerden tebrik mesajını alabilmeyi o kadar çok bekledim ki... Her şey nasip ömer. Baze...
gönderen Entropi
14 Kas 2016, 13:01
Forum: Kazandırdıklarımız
Başlık: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 15702

Ynt: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ

[quote="SMMM Gökhan GÜLBEK"] Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Arkadaşlar sonuç belgelerinize ulaştığınızda lütfen bize mail atın başarı ortalamasını çıkartacağız. Kazanan arkadaşların da tc özel bilgisini kapatarak sonuçlarını gurur tablomuza ekleyeceğiz. [/quote]Hocam merhaba, eski mesajlara ba...
gönderen Entropi
26 Oca 2016, 11:20
Forum: Sıkça Sorulan Sorular
Başlık: Teos 6.Bölüm Soru ve Cevapları Başarı %95
Cevaplar: 46
Görüntüleme: 94948

Ynt: Teos 6.Bölüm Soru ve Cevapları Başarı %95

Elinize sağlık puan 91
süper
gönderen Entropi
20 Eki 2015, 13:05
Forum: Stajyer Sorunları, İstekleri, Önerileri
Başlık: MERHABA
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 994

Ynt: MERHABA

Dostum 3 yılda baya ilerleme kaydetmişsin  ;) daha ne olsun.
benim daha 1 sene var. 2 yılda 4 işyeri değişti, çocuklar okula başladı, sajımın 9 ayı silinecekti direkten döndü. vs. vs.
bi daha staj falan yapmak istemiyorum.
biter hayırlısıyla.
darısı tüm arkadaşlara
gönderen Entropi
22 Tem 2014, 13:27
Forum: 28 Haziran 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: SONUÇLAR NE ZAMAN AÇIKLANACAK
Cevaplar: 351
Görüntüleme: 103474

Ynt: SONUÇLAR NE ZAMAN AÇIKLANACAK

Günlerce çalışıp, heyecanla sonuçları bekleyen tüm arkadaşların BAŞARILI olmasını diliyorum.
gönderen Entropi
18 Tem 2014, 13:43
Forum: E-USE Zorunlu Stajyer Eğitimi
Başlık: 2014 MAYIS STAJYERLERİ
Cevaplar: 42
Görüntüleme: 20167

Ynt: 2014 MAYIS STAJYERLERİ

Benim CD de geldi çok şükür. şu sınavı kazanınca çok bişey olacakmış gibi geliyordu. tam bir ilgisizlik doğrusu.  forumstajer ve değerli arkadaşlarda olmasa hepten can sıkıcı. tesmeri arıyorsun vatandaş telefonu hemen kapatacakmış gibi davranıyor, sorcağın soruyu unutuyorsun :) neyse artık mızmızlan...
gönderen Entropi
04 Tem 2014, 08:34
Forum: 28 Haziran 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: 28 Haziran 2014 baraj tahminleri
Cevaplar: 213
Görüntüleme: 79931

Ynt: 28 Haziran 2014 baraj tahminleri

[quote="ocinoglu"] [quote="hsynakcan"] Arkadaşlar merhaba, benim 57 alan 16 GK, fakat barajı deha da çok düşük açıklamış.Geçen dönem arkadaşım  58 alan 15 GK ile  60.9867 puan ile sınavı geçti. Acaba deha sadece alan netinden mi bahsediyor? 61+- 3 derken.Bilgisi olan var mı acaba? [/quote] Hüseyin a...
gönderen Entropi
04 Tem 2014, 08:30
Forum: E-USE Zorunlu Stajyer Eğitimi
Başlık: 2014 MAYIS STAJYERLERİ
Cevaplar: 42
Görüntüleme: 20167

Ynt: 2014 MAYIS STAJYERLERİ

Dersler aktif olmuş sanırım. Değerlendirme sınavına girilebiliyor orda. fakat nasıl oluyorda konular bitmeden sınava girebiliyorum anlamadım. hemen çıkış yaptım. bi de dersler falan var offline diye bişey yazıyor. adamın biri habire anlatıyo bişeyler ve üstelik diğer konulara geçiş yapılabiliyor ben...
gönderen Entropi
30 Haz 2014, 13:20
Forum: Sıkça Sorulan Sorular
Başlık: eUSE SUSEV3 - 01. Değerlendirme Testi ile ilgili bilgilendirme
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 24179

Ynt: eUSE SUSEV3 - 01. Değerlendirme Testi ile ilgili bilgilendirme

[quote="krgz99"] bu sitede de tüm konular dağılmış dallanmış budaklanmış konular toplu değil istenilen bişi bulunamıyor güncel açıldı yeni denen konular yıllar öncesine ait.derli toplu konu başlıkları olması lazım.. [/quote]OFFLINE yazıyor. amma saçma şey ya. bi de reklam yapmışlar, şöyle ödül adık ...
gönderen Entropi
30 Haz 2014, 10:44
Forum: Sıkça Sorulan Sorular
Başlık: eUSE SUSEV3 - 01. Değerlendirme Testi ile ilgili bilgilendirme
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 24179

Ynt: eUSE SUSEV3 - 01. Değerlendirme Testi ile ilgili bilgilendirme

NASIL GİRİYORSUNUZ arkadaşlar. bende yok
gönderen Entropi
23 Nis 2014, 18:55
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: EVRAK TESLİM EDEN VAR MI???
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 5353

Ynt: EVRAK TESLİM EDEN VAR MI???

Merhabalar. İzmir SMMM odasına gittim. evrakları teslim ederken bazı bildiğimiz şeyler değişmiş kısaca; 1- YMM tam tasdik sözleşmesi YMM tarafından onaylı fotokopisini verirseniz aylık fatura ve makbuz fotokopilerini her ay götürmemize gerek yokmuş. Her yıl yeni sözleşmeleri böyle 3 kere götürmek ge...
gönderen Entropi
28 Mar 2014, 14:36
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: Geçmiş yıl sorusu kaç tane vardı ?
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 3508

Ynt: Geçmiş yıl sorusu kaç tane vardı ?

[quote="gurcan38"]
mart sınavında kaç tane bire bir geçmiş yıl sorusu vardı acaba?
[/quote]5 taneyi geçmez bence.
gönderen Entropi
28 Mar 2014, 14:30
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: KAYBEDENLER KULÜBÜ
Cevaplar: 89
Görüntüleme: 28072

Ynt: KAYBEDENLER KULÜBÜ

[quote="sungape"] [quote="megg"] [quote="sungape"] bozma bu kadar moralini kazanamayan çok kişi var. sonraki sınavlarda kazanıcaksın. çalış sabret. bende kazanamadım. dünyanın sonu değil ya. kazananlarda ilk girişte kazanan arkadaşlar değil ya. [/quote] Bundan öncekide öyleydi. Sanmıyorum artık 50 l...
gönderen Entropi
28 Mar 2014, 11:32
Forum: Kazandırdıklarımız
Başlık: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 15702

Ynt: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ

[quote="Filiz Türkoğlu"] Harikasın Ömer. Öğrencilerimizden aldığım güzel haberlere bir yenisi daha. Ne mutlu bizlere. Tebrik ediyorum seni de. Başarılarının devamını diliyorum. [/quote]Teşekkürler hocam. 2011 yılında ilk tanışmamız 3 yıl sonra sizlerden tebrik mesajını alabilmeyi o kadar çok bekledi...
gönderen Entropi
28 Mar 2014, 11:12
Forum: Kazandırdıklarımız
Başlık: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 15702

Ynt: 2014 STAJ BAŞLATMA ÇALIŞMA GRUBU VE SINAVI KAZANANLAR BÖLÜMÜ

Bende sonunda kazandım hocam  :) 9.girişimdi  ;)
gönderen Entropi
28 Mar 2014, 11:06
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: İSMMMO DAN MESAJ GELDİ SINAVI KAZANDIM. NETLERİ YAZIYORUM
Cevaplar: 30
Görüntüleme: 12134

Ynt: İSMMMO DAN MESAJ GELDİ SINAVI KAZANDIM. NETLERİ YAZIYORUM

[quote="gmzbt"]
ne zaman geldi msj
[/quote]11:40 ta geldi mesaj.
gönderen Entropi
28 Mar 2014, 11:04
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: İSMMMO DAN MESAJ GELDİ SINAVI KAZANDIM. NETLERİ YAZIYORUM
Cevaplar: 30
Görüntüleme: 12134

Ynt: İSMMMO DAN MESAJ GELDİ SINAVI KAZANDIM. NETLERİ YAZIYORUM

[quote="gmzbt"]
izmirden msj alan var mı ?
[/quote]Evet dostum KAZANDIM çok şükür  :)
gönderen Entropi
27 Mar 2014, 11:05
Forum: Sıkça Sorulan Sorular
Başlık: teosa girebilen varmı
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 3315

Ynt: teosa girebilen varmı

Başvuru ve sonuç işlemleri menüsü eksilmiş herkeste aynı mı
gönderen Entropi
15 Mar 2014, 07:21
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: tesmerden açıklama önemli
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 10636

Ynt: tesmerden açıklama önemli

"Stajyer adaylarımız, en üst standartlarda sınav yapılması hususunu 8 Mart 2014 tarihli sınav sonuçlarının açıklanması sürecinde de gözlemleyebileceklerdir." Yani diyorki amcamız; sonuçlarınız belli, hepiniz döküldünüz. Yada sonuçlar belli değilse de "zaten bu sınavın sonucu belli döküleceksiniz" di...
gönderen Entropi
10 Mar 2014, 07:02
Forum: 8 Mart 2014 SMMM Staja Başlama Sınavı Soru ve Cevapları
Başlık: MART/2014 CEVABI YANLIŞ OLAN SORULAR
Cevaplar: 106
Görüntüleme: 60063

Ynt: MART/2014 CEVABI YANLIŞ OLAN SORU

[quote="evliyaoglu33"] Alacaklının hakkını sadece borçluya karşı ileri sürebilmesi, borçlar hukukuna hakim olan hangi ilkenin bir sonucudur? A) Nispilik B) Dürüstlük C) Kusurlu Sorumluluk D) Üçüncü Kişi Aleyhine Borç Kurulamaması E) İrade Özerkliği bu soruda iki cevap var hem nispilik hem 3. kişi al...

Gelişmiş aramaya git